Relatiebeheer voor advocaten

In één oogopslag ziet u alle relevante contactinformatie, contactpersonen, gespreksnotities, actiepunten (taken), voorstellen, offertes, factureren, contracten, kosten en meer.

Files42 maakt het opbouwen en onderhouden van relaties eenvoudiger en efficiënter dan ooit

relatiebeheer

Alles bij de hand

Cliënten die opgeslagen staan in uw telefoon, visitekaartjes of een e-mail moeten opzoeken voor het raadplegen van contactinformatie van uw cliënt? Stroomlijn iedere relatie van uw kantoor met de uitgebreide Cliënten module van Files42

Documenten & informatie delen

Door middel van de cliëntenportaal communiceert en overlegt u eenvoudig over de zaak. Alle dossiers, communicatie, documenten, facturen en gegevens van de cliënt worden hier inzichtelijk gemaakt. De advocaat kan op dossier of item niveau instellen wat zijn of haar cliënt wel of niet mag zien.

Lees meer over het delen van documenten & informatie delen

Document Management Documenten delen
icon-responsive

Geschikt voor ieder apparaat

Met Files42 werkt u als advocaat zowel op mobiel, tablet, pc of Mac veilig aan de groei van uw advocatenkantoor. Niet langer heeft u een specifieke internet browser of apparaat nodig om gebruik te maken van software. Wel vereist Files42 dat u werkt op een moderne internet browser in het kader van uw eigen data veiligheid.

Direct starten met efficiënter en veiliger werken?

Vragen? Bel met ons op +31 (0)180 852 627

Wij zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 09.00 en 17.30 uur