Front-office & contact afhandeling

Beheer eenvoudig uw front-office. Koppel algemene e-mailadressen aan de Files42 portaal en escaleer eenvoudig tickets en contactaanvragen.

Beheer aanvragen, problemen en maak direct acties aan voor de front-office of een medewerker.

front-office focus

Meer focus en betere werkverdeling

Bent u als advocaat veel bezig met werkzaamheden die eigenlijk door een office manager of secretaresse afgehandeld zouden kunnen worden? Met de Front-office module van Files42 kan uw secretaresse, office manager of uzelf eenvoudig tickets aanmaken en terugkoppeling geven aan de cliënt per e-mail.

Opvolgen of escaleren

Uw cliënt krijgt vanuit de module melding dat er een ticket voor hem is aangemaakt. Reacties of updates op het ticket worden per e-mail direct naar de cliënt gestuurd. Daarnaast kan het ticket eenvoudig geëscaleerd worden naar een advocaat of andere medewerker binnen uw kantoor.

Ticket opvolgen

Direct starten met efficiënter en veiliger werken?

Vragen? Bel met ons op +31 (0)180 852 627

Wij zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 09.00 en 17.30 uur