Digitale dossiers

Dossiers zijn de ruggengraat van uw advocatenpraktijk. Ze vormen de basis van uw werk: Van het eerste contact per e-mail tot uitgebreide procesinformatie.

Files42 helpt advocaten volledige controle te krijgen over alle lopende en gesloten dossiers

Het gevoel dat u geen grip heeft op lopende dossier en taken? Beheer nu op één centrale plaats alle dossiers en maak deze beheersbaar door volgers als budgetbewakers toe te voegen.

Alles in één opslag inzichtelijk

Bekijk het aantal verrekenbare uren, kosten en zie in één oogopslag wat er al gefactureerd is. Daarnaast beheert u eenvoudig aan het dossier gerelateerde e-mails, documenten, taken, to-do’s, notitie’s en heeft u bij grote zaken met meerdere advocaten een eigen discussieboard op dossier niveau.

Tijdschrijven

Schrijf tijd gerelateerd aan een dossier en declareer kosten. Tussentijds of aan het eind kunnen afgeronde taken en processen met één druk op de knop gefactureerd worden aan de cliënt.

E-mail Management

Koppel e-mails automatisch of handmatig aan het juiste dossier.

Eigenschappen Files42
Dossiers advocatuur digitaal aanpassen

Maak uw werkomgeving zelf op maat

Reguliere praktijk management systemen zijn veelal rigide, ze zijn nauwelijks aanpasbaar en u moet het veelal doen met de datavelden die in het systeem aanwezig zijn. Uit onze gedachtegang dat ieder kantoor zijn eigen type dossiers heeft en daaraan zijn eigen data behoeftes kunt u binnen Portaalbeheer van Files42 zelf velden, data en metagegevens definiëren die vervolgens automatisch beschikbaar worden gesteld binnen bestaande en nieuw aan te maken dossiers.

Toevoegings, faillissement en WNSP Zaken

Op basis van zelf te definiëren meta gegevens en data velden kunt u datavelden specificeren voor toevoegings, faillissements en wsnp zaken. Indien wenselijk kunnen wij u kosteloos bijstaan bij de configuratie van de portaal voor uw kantoor.

Faillisements zaken

Direct starten met efficiënter en veiliger werken?

Vragen? Bel met ons op +31 (0)180 852 627

Wij zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 09.00 en 17.30 uur