Document Management voor Advocaten

Nooit meer zoeken naar documenten, bestanden, facturen, offertes, voorstellen, relaties, kennisbank artikelen, medewerkers en contracten met de document management module van Files42.

Files42 helpt advocaten volledige controle te krijgen over alle kantoor- en cliëntgerelateerde informatie en administratie

Met de module document management heeft u altijd en overal inzicht in uw documenten, factureren, processtukken, e-mails en communicatie. Daarnaast vindt u alles in een handomdraai en maakt u on-the-fly aanpassingen in documenten.

Tailor-made meta data

Maak al uw data bruikbaar en eenvoudig doorzoekbaar. Koppel zelf te definiëren meta-gegevens en labels aan documenten, e-mails, cliënten, facturen, medewerkers, leads, workflows en sjablonen. Geen tijd voor? Wij hebben al een aantal velden vooraf voor u gedefinieerd.

Uitgebreide zoekfunctionaliteiten

In de advocatuur wordt veel tijd besteed aan het vinden van de juiste documenten. Met de Document Management module van Files42 zoekt u live op alle kantoor- en cliëntgerelateerde informatie. Tijdens het typen ontvangt worden live suggesties weergegeven. Resultaten verfijnt u door geavanceerd te zoeken met datumbereik of in een specifieke sectie.

Geïntegreerde office toepassingen

U werkt direct in de browser aan al uw documenten met geïntegreerde Office en PDF tools met ondersteuning voor alle gangbare Microsoft Office en Adobe PDF bestandsformaten. Met het oog op gebruiksgemak zijn deze tools look-a-likes aan Microsoft Office zodat u niet hoeft te wennen aan andere software.

Eigenschappen Files42

Volledige branche-specifieke software

Files42 is exclusief ontwikkeld voor advocatenkantoren. U vindt dus geen overbodige of verwarrende functionaliteiten terug. Sterker nog: Wij hebben kleine handigheden geïmplementeerd die u de dagelijkse werkzaamheden nog efficiënter en makkelijker maken.

E-mail Management Documentbeheer

E-mail management & gecentraliseerde communicatie

Met onze ingebouwde e-mail management module worden e-mail bijlagen automatisch opgeslagen onder de juiste lead. In tegenstelling tot veel andere software maakt onze e-mail management module geen gebruik van externe software die lokaal op uw computer moet worden geïnstalleerd. Wordt de lead een cliënt? Communiceer dan eenvoudig via de cliëntenportaal.

Lees meer over E-mail Management & Communicatie

Documenten & informatie delen

Door middel van de cliëntenportaal communiceert en overlegt u eenvoudig over de zaak. Alle dossiers, communicatie, documenten, facturen en gegevens van de cliënt worden hier inzichtelijk gemaakt. De advocaat kan op dossier of item niveau instellen wat zijn of haar cliënt wel of niet mag zien.

Lees meer over het delen van documenten & informatie delen

Document Management Documenten delen
icon-responsive

Geschikt voor ieder apparaat

Met Files42 werkt u als advocaat zowel op mobiel, tablet, pc of Mac veilig aan de groei van uw advocatenkantoor. Niet langer heeft u een specifieke internet browser of apparaat nodig om gebruik te maken van software. Wel vereist Files42 dat u werkt op een moderne internet browser in het kader van uw eigen data veiligheid.

Direct starten met efficiënter en veiliger werken?

Vragen? Bel met ons op +31 (0)180 852 627

Wij zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 09.00 en 17.30 uur