Eigenschappen & mogelijkheden

Wij werken naar aanleiding van feedback van advocaten doorlopend aan Files42 om het nog mooier, beter en veiliger te maken dan het al is.

The next level in software voor de advocatuur

Goede software levert u als advocaat tijdswinst en veel gemak op. Met het oog op gebruikersvriendelijkheid is ieder onderdeel van onze software voor advocaten op basis van bewezen design concepten voor software applicaties ontworpen. Wij vinden het immers zelf ook fijn om niet onnodig te zoeken naar functionaliteiten.

Volledig in de cloud

Geen installatie van software nodig op uw werkplek. U gebruikt Files42 overal direct in uw internet browser. Het aanschaffen van kostbare software licenties zoals Adobe Acrobat zijn dus verleden tijd. Daarnaast profiteert u van maximale efficiëntie in uw werkprocessen doordat u werkt op snelle servers in plaats van uw eigen hardware.

Grow as you go

Files42 is direct, ad-hoc inzetbaar. Geen ingewikkelde implementatie trajecten of dure consultancy uren. U maakt eenvoudig op onze website uw Files42 omgeving aan en één van onze consultants helpt u gratis met de eerste kennismaking en configuratie. Groeit uw kantoor? Files42 groeit moeiteloos in opslagcapaciteit en aantal gebruikers met u mee. U betaalt dus nooit voor iets wat u niet gebruikt.

Eigenschappen Files42

Gezamenlijk PDF documenten annoteren en raadplegen

Annoteer PDF documenten en vorm een dialoog met uw collega-advocaten in hetzelfde document. Met Files42 stellen wij u op deze manier in staat om thuis te werken en tegelijkertijd details te bespreken met collega’s.

Direct annoteren in de browser

Wat u nu lokaal doet in Adobe Acrobat kunt u binnen Files42 binnen al uw PDF documenten. U bespaart zodoende op jaarbasis licentiekosten en werkt daarnaast in groepsverband samen in hetzelfde document. Handig wanneer u iets wilt bespreken met een collega.

Realtime updates

Het is overbodig geworden om het document op te slaan. Files42 zorgt ervoor dat u als advocaat nooit meer tijd verliest omdat u een document vergeet op te slaan. Gemaakte wijzigingen worden direct opgeslagen en inzichtelijk gemaakt voor uw collega’s.

Eigenschappen Files42

Word, Excel en Powerpoint geïntegreerd

Dé ultieme cloud ervaring: Werk realtime samen in Word, Excel en Powerpoint documenten, direct waar deze staan opgeslagen. Samen met meerdere collega’s eenvoudig wijzigingen maken in hetzelfde document zonder het creëren van meerdere versie’s of het overschrijven van elkaars werk. Opslaan? Dat gebeurd automatisch op de achtergrond wanneer een nieuwe wijziging is gemaakt.

Tekstverwerken zoals in Microsoft Word

Volledige en pixel perfect compatibiliteit met u huidige Microsoft Word software. Het bewerken en maken van grafieken, titels en inhoudsopgave’s wordt moeiteloos uitgevoerd door onze ingebouwde tekstverwerkers.

Werk met Excel documenten

Werk alleen of in teamverband gezamenlijk aan meerdere Microsoft Excel sheets. U maakt gebruik van dezelfde formules en functies zoals in uw huidige Microsoft Office software maar in plaats daarvan werkt u samen met uw collega advocaten in de cloud!

Altijd de juiste presentaties bij de hand

USB Sticks worden regelmatig vergeten en dat is vervelend wanneer deze gevoelige informatie bevatten. Met Files42 zijn USB Sticks overbodig doordat u met een internetverbinding en een laptop altijd uw Powerpoint presentatie bij de hand heeft. Bereid uw collega op het laatste moment uw presentatie voor? Dan heeft u als advocaat direct op de locatie toegang tot de laatste versie!

Eigenschappen Files42

Veiligheid op bank niveau

Ookal zijn we geen bank, wij nemen de veiligheid van uw data minstens zo serieus. Met bestandscodering, data encryptie, een back-up interval van 4 uur en uitgebreide SSL certificaten van Symantec zorgen wij ervoor dat alleen u bepaald wie er toegang heeft tot uw documenten.

Lees meer over veiligheid

Op Nederlandse bodem en razendsnel

Uw gegevens worden opgeslagen op private servers in één van de meest beveiligde datacenters in Nederland. Daarnaast beschikken onze servers over een uplink verbinding van 1 gb/s en SSD harde schijven waardoor uw documenten tot 5 keer sneller worden geopend als op een traditionele harde schijf.

Lees meer over de opslaglocatie van uw data

E-mail Management Documentbeheer

Controle over iedere vorm van communicatie

Centraliseer alle e-mail bijlagen eenvoudig direct onder bij de juiste lead, zonder dat dit u tijd kost. Stel uw e-mailaccount in en de rest gebeurd vanzelf. Wordt de lead een cliënt? Vanaf dat moment wisselt hij of zij informatie met u uit op dossierniveau via de cliëntenportaal. Zo heeft u alle communicatie, van procesinformatie tot telefoongesprekken en kosten op één plaats.

Lees meer over E-mail Management

Eenvoudig documenten delen

Of u nu een complete zaak met 5+ jaar aan documentatie wilt delen of alleen één enkele brief, Files42 zorgt ervoor dat u altijd op een beveiligde verbinding eenvoudig uw documenten kunt delen met uw cliënten of externen. Stuur automatisch e-mails in uw huisstijl met een beveiligde link naar het document, deze is vervolgens probleemloos te openen op het mobiele apparaat van de ontvanger.

Lees meer over het delen van documenten

Document Management Documenten delen

Gebruikersrechten & extra beveiliging

Uitgebreide autorisatieniveau’s van systeem tot individueel niveau en omgekeerd op item niveau. Geef bepaalde gebruikers bijvoorbeeld enkel toegang tot uw administratie, front-office of dossiers of wijs dossiers enkel toe aan medewerkers die hier bij moeten kunnen. Daarnaast kunt u op individueel als op groep niveau bijvoorbeeld bewerk rechten toekennen of gebruikers aanwijzen als volger van een item.

Klaar voor uw advocatenkantoor van de toekomst

Files42 is out-of-the-box in staat grootschalige archieven met een opslagcapaciteit tot maximaal 400 Terabyte (400.000 GB) te beheren waardoor u moeiteloos meer dan 10 miljoen ordners aan data kunt opslaan en razendsnel kunt raadplegen of bewerken. Daarnaast upload en deelt u eenvoudig dossiers of documenten tot 50 GB tegelijk.

Lees meer over capaciteiten

Direct starten met efficiënter en veiliger werken?

Eerst zien hoe het werkt?

Vragen? Bel met ons op +31 (0)180 852 627

Wij zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 09.00 en 17.30 uur